Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Πότε παθαίνει εκλάψεις απόδωσης φόρου τιμής η Πολιτεία και τα υπόλοιπα περι απορίας και προσφοράς.

Ακόμα περιμένω την λίστα με τα χαρακτηριστικά της τιμητικής αναγνώρισης στους πολίτες του πολιτιστικού γίγνεσθαι αυτού του τόπου. Δεν μου καίγεται καρφί για τα λεφτά τους και σιγά μην ζητούσα εγώ λεφτά για κηδείες και έξοδα (πόσο δε μάλλον ο πατέρας μου). Και η αλήθεια είναι οτι δεν ζήτησα εγώ προσωπικά κάτι
τέτοιο, αλλά αντιθέτως οι άνθρωποι που αγαπούσαν τον πατέρα μου και το έργο του ζήτησαν απο την Πολιτεία την
 ανάλογη κίνηση. Η Πολιτεία με χαρά δέχτηκε και μετά το πήρε πίσω. Το Ηράκλειο αντίθετα σύσωμο ζήτησε με όλα τα
 έξοδα δικά του να αποχαιρετίσει τον Μανώλη Ρασούλη στη γεννέτειρα του, κάτι που όμως δεν κατέστη εφικτό λόγω
 της απαγόρευσης μεταφοράς του στην Κρήτη βαση των συνθηκών καθυστέρησης της ταφής. Ξέρω όμως καλά, οτι ο
πατέρας μου θα έφερνε τα πάνω κάτω σε περίπτωση παρόμοιας πολιτειακής στάσης σε κάποιον άνθρωπο που έχει
 δώσει τα πάντα για το επίπεδο και το βάθος αυτής της χώρας.Στη μνήμη -και μόνο- των δικών του μαχών, η Δημόσια
"αντιπροσώπευση" του Ελληνικού Πολιτισμού θα λάβει την αντιμετώπιση που της αξίζει. Και θα πρέπει να γνωρίζουν οτι βρίσκονται ήδη αρκετοί απέναντί της.